Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

piątek, 30 sierpnia 2013

Babcine kwadraty czyli GRANNY SQUARE

Przyłączyłam się do Szkoły Szydełkowania - wiem, nie jestem początkująca, ale tych kwadratów jeszcze nie robiłam a mam mnóstwo resztek włóczek do wykorzystania. Metoda patchworkowa jest świetną metodą na praktyczną utylizację włóczek.

Oto wytwór ostatnich minut

Praca wraz z pozostałymi 'uczennicami' Szkoły daje dodatkową motywację :-)
Fajny pomysł :-)

Nie mam jeszcze ostatecznej wizji pledu, który powstanie z tych kwadratów. Liczę, że plan urodzi się w trakcie pracy.

2 komentarze:

  1. Skoro tyle kwadratów powstało w kilka minut, to aż się boję pomyśleć, jak wielki koc mógłby wyjść spod Twoich łapek choćby w ciągu kilku dni. :)
    Czekam na efekty dalszej nauki w Szkole Szydełkowania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwadratów z dnia na dzień przybywa, będzie pled jak malowany :-) Zwłaszcza, że moja córka nauczyła się też je robić :-) Hurra!

      Usuń


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)