Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

piątek, 9 sierpnia 2013

Przetwory: brzoskwinie i renklody w sosie własnym

Nie wyobrażam sobie mojego domu bez spiżarni z mnóstwem pyszności w słoikach.
Ani zimowego obiadu bez zaglądania do spiżarni.
Dlatego z radością co roku robię różności i wypełniam nimi półki.

Wczoraj powstały na słodko:
brzoskwinie z renklodami w sosie własnym


Owoce umyłam i pokroiłam na cząstki usuwając pestki. Zasypałam cukrem, wymieszałam. Owoce puszczały sok a ja w tym czasie przygotowałam słoiki.


Nakładałam owoce z sokiem łyżką do słoików, wycierałam do sucha gwint słoika i zakręcałam zakrętkę.
Gotowe słoiki pasteryzowałam w piekarniku przez 30 minut od czasu włożenia do zimnego piekarnika.
Wszystkie cudnie się zassały.

Polecam :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)