Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

sobota, 17 sierpnia 2013

Chusta na drutach - będą ażury

Ze zdobycznych motków powstanie ta chusta. To będzie moja pierwsza ażurowa na drutach. Nic na temat nie wiem, nie umiem robić ażurów, ale chcę się nauczyć :-)




Przedwczoraj zaś zaczęłam (w nocy) na próbę chustę inspirowaną Efektem Motyla  i bardzo jestem ciekawa, co mi z tego wyjdzie, bo nie trzymam się wzoru niemal wcale... Już wiem, że żyłka 80 cm jest za krótka, ale tylko takie mam w domu. Dam radę :-)

Przy okazji pozdrawiam serdecznie całą bydgoską część Rodziny  i Znajomych. :-)
Dowiedziałam się, że zaglądacie tu do mnie i ogromnie się z tego cieszę. Teraz, wywołani do tablicy, koniecznie musicie się ujawnić :-D Koniec z podglądaniem po kryjomu :-)

Serdecznie pozdrawiam~!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)