Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

wtorek, 23 lipca 2013

warzywnik

Moje metody uprawy roślin w organicznym, naturalnym warzywniku przynoszą efekty. Nic mnie tak nie motywuje, jak efekty!
Pomidory podlewane bezpośrednio do korzeni w ciągu zaledwie dwóch tygodni wypuściły kwiaty, zawiązały owoce i rosną na potęgę.


Ogórki też zaczęłam tak podlewać i oto efekty: plony z jednego dnia


Jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj wieczorem będę robiła do słoików ogórki curry oraz w musztardowej zalewie. A jakie są Wasze ulubione?

Pozdrawiam wszystkich obserwujących :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)