Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

poniedziałek, 22 lipca 2013

Pełnoziarniste muffiny makowe

Porządkując kuchenną szafkę trafiłam na niewykorzystaną puszkę z masą makową. Jak już ją wyjęłam, trzeba coś było z nią począć. Nie wytrzymałaby do świąt. Poza tym kto powiedział, że masę makową jemy tylko w święta??

Wszyscy uwielbiamy muffinki a z makiem chyba jeszcze nie robiłam.
Przepis na 18 sztuk.


Składniki suche:
2 szklanki mąki pszennej razowej 1850
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 budyń śmietankowy
3/4 szklanki cukru
pół kostki twarogu

Składniki mokre:
2 jajka
1,5 szklanki kefiru naturalnego

około 1 szklanki masy makowej

Sposób wykonania:

Nastaw piekarnik na 200 st C
Składniki suche i mokre wymieszaj osobno, połącz.
Łyżką nakładaj masę do foremek - ja używam silikonowych - na dno nieco ciasta, na to czubata łyżeczka masy makowej i na wierzch znowu ciasto.

Piecz 25 - 28 minut.

Spróbuj się powstrzymać od spróbowania jednej na gorąco :-)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)