Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

środa, 20 sierpnia 2014

Szydełkowa spódnica - wzór

Zapisałam sobie kiedyś na komputerze znaleziony w sieci wzór na spódnicę. Włożyłam go do katalogu 'Do zrobienia'. Lista ta wydłuża mi się z każdym dniem coraz bardziej :-) Właściwie do emerytury mam co robić :-D

Nie zdecydowałam się jeszcze na żaden konkretny kolor, waham się pomiędzy czarną a grafitową. Mam jeszcze ładny pomarańcz, taki soczysty, też by się nadawał... ot dylemat.
No i fason - nie mogę mieć typowej ołówkowej, bo kształty mam deczko inne niż modelka na zdjęciu. Mogłabym na wysokości bioder zmieniać rozmiar szydełka na większy. A w talii  jak rozwiązać? Może guziczki?
Co proponujecie?


1 komentarz:


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)