Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Pasta z suszonych pomidorów

Kupiłam małe opakowanie pasty z suszonych pomidorów do kanapki w pracy.
Pyszna, choć nie wolna od dodatków typu guma ksantanowa czy skrobia modyfikowana.
Pokombinowałam, potestowałam i mam niemal identyczną, zdrową, domową pastę z suszonymi pomidorami. Doskonałą nie tylko do kanapek ale także do naleśników lub w rzadszej postaci jako sos do makaronu.
Przepis zapisuję ku pamięci:


  • pokrojone suszone pomidory 
  • około 2 łyżki oliwy z suszonych pomidorów
  • duży świeży pomidor 
  • pół cebuli
  • 1/2 łyżeczki ziaren gorczycy
  • kawałeczek selera, tak około 1 łyżki
  • łyżka cukru
  • łyżka koncentratu pomidorowego
  • ugotowane żółtko jajka
  • płaska łyżeczka soli
  • łyżeczka bazylii
Wszystkie składniki miksujemy.
Smacznego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)