Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

piątek, 7 listopada 2014

Torebka listonoszka na lato

Brakowało mi takiej niewielkiej torebki, która pomieściłabym tylko portfel i telefon gdy jadę do sklepu rowerem lub na spacer. Zakładana przez ramię, pasująca kolorystycznie do wszystkiego. I mam. Zrobiłam ją szydełkiem bardzo ciekawym, gęstym ściegiem.
Zanim powstała wciąż pożyczałam od córki jej torebkę, liliową z laleczką narysowaną z przodu :-) No nie wypada mi już takiej nosić :-)
Moja jest wykonana z grubych nici bawełnianych szydełkiem nr 4.
Guzik jest ceramiczny, także mojego autorstwa.
Ceramika szkliwiona i wypalana.





2 komentarze:


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)