Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

środa, 5 czerwca 2013

Leje...

Leje i leje bez przerwy.
Cieszę się, że chociaż niedziela była słoneczna i mogłam niezbędne prace wykonać w ogrodzie.  Marzę o słońcu, pewnie Wy też. W słońcu dojrzewają truskawki i inne owoce, w słońcu rosną aromatyczne pomidory a zioła nabierają intensywnego smaku... Ech.

Zabieram się jutro za przygotowywanie domowych kostek rosołowych, wykorzystam świeże zioła, bulion oreganowy zapowiada się pysznie.

A robótkowo:
dostałam od zaprzyjaźnionej Dziewiarki, której prace możecie zobaczyć tutaj, wzór, który idealnie będzie pasował do abażurów na lampki.







Odkryłam też kolejne pozytywne książki, na taką pogodę jak ostatnio - idealne :-)
Autorka: Santa Montefiore
Przeczytałam Szkatułkę z motylem a teraz wypożyczyłam Dom nad morzem. Kolejne zamówiłam w bibliotece, widać nie tylko ja się zaczytuję ;-)

2 komentarze:

  1. U nas też codziennie pada. Moje balkonowe rośliny (i te działkowe też) zdecydowanie domagają się słońca. A słońce schowane gdzieś tam za chmurami.

    Wzór interesujący. Jestem ciekawa jak będą wyglądały już gotowe abażury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy marzymy o słońcu :-) Oby jak najszybciej.
      Wzór robi się dość prosto, łączenie też nie przysparza problemów, zanosi się na fajny efekt. Jeszcze trochę to potrwa, niewiele mam teraz czasu na szydełkowanie.

      Usuń


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)