Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

piątek, 21 czerwca 2013

Dieta dr Dąbrowskiej

Dzisiaj dzień szósty.

Przeszłam ją z sukcesem dwa lata temu i powróciłam. Żałuję, że tak długo zwlekałam z rozpoczęciem. Wróciło doskonałe samopoczucie fizyczne i psychiczne, lekkość i niesamowita energia, jakie daje ten sposób jedzenia. 
Pora roku zdecydowanie sprzyja, pojawiają się świeże, młode warzywa i owoce.
Każdemu polecam chociaż się z nią zapoznać :-)

oficjalna strona dr Dąbrowskiej

Blog, gdzie jest doskonale opisana 

tu wiele świetnych informacji  w wędrówce po zdrowie

wykład w dwóch częściach, którego warto wysłuchać, nawet, jeśli nie stosujesz diety


Dla domowników, którzy nie są na diecie zrobiłam domowe masło orzechowe.
Podobno w smaku lepsze niż ze sklepu :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)