Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

piątek, 25 stycznia 2013

Kolczyki

Już drugi tydzień czekam na dostawę Katii Azteca na komin i rękawiczki, a tu pech. telefon, że wybrany kolor nie dojechał z Hiszpanii sad 
Szkoda, już tak się cieszyłam, że będę mogła wydziergać zaplanowane ocieplaki a tu taka wiadomość. Wybrałam inny kolor i teraz do poniedziałku muszę czekać na informację, czy jest dostępny. Poćwiczę cierpliwość, dokończę chustę z zielonego moheru. 
Mam też wypożyczoną z biblioteki ciekawie zapowiadającą się książkę: "Świnia w Prowansji: dobre jedzenie i proste przyjemności w południowej Francji Georgeanne Brennan :-)

Zrobiłam też kolczyki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)