Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

środa, 2 stycznia 2013

Ozdoby choinkowe


Gwiazdki choinkowe, szydełkowe podkładki śniadaniowe


Wprawdzie już dawno po świętach, ale u mnie choinka wciąż cieszy. Co roku robię wiele gwiazdek i śnieżynek do zawieszenia na drzewku lub w oknach. Większość idzie w świat ale kilka sobie zostawiam. Np te.
Ręcznie robione ozdoby mają w sobie to coś.

Znalazłam dawno temu gdzieś w internecie wzory, które postanowiłam wykorzystać do zrobienia podkładek śniadaniowych. Ponieważ nici są bawełniane, można je prać w pralce, gotować, odplamiać.

Rozmiary mają standardowe, jak typowe podkładki. Po wypraniu nie wymagają prasowania lecz jedynie ułożenia na mokro i naciągnięcia. Zostawiam je na stole naciągnięte i tak sobie schną.

Poczyniłam też pierwsze kroki na widełkach. Samo robienie pasków jest szybkie i przyjemne, ale zszywanie ich to dla mnie rzecz frustrujaca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)