Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Katia SYROS

Skończyłam ponczo, skończyłam dywanik do pokoju córki, wełna na zamówiony komin i rękawiczki jeszcze nie przyszła a ręce chcą coś robić.
Wyciągnęłam z szafy kłębek otrzymanej w listopadzie ciekawej mieszanki Katii SYROS w kolorze CAMEL



Producent : Katia
Skład : 45% polyester 28% coton 27% acryl
zalecane szydełko nr 1.75 - 2
Motek 50g/280m

Bardzo miękka w dotyku, z połyskiem. W pierwszej chwili pomyślałam, że jest to coś podobnego do polskich nici KORAL, lecz nic bardziej mylnego! Robótka z korala jest raczej sztywna a to, co powstaje z Syrosa jest miękkie i zachowuje właściwą formę.

Na zdjęciu widać, że nic nie jest poskręcana, nie rozdwaja się, jest jednolita i równa




Nici Syros zostały kupione w Hiszpanii. Jedyny dystrybutor Katii na Polskę nie ma ich w swojej ofercie, więc ja, jako sprzedawca lokalny także ich nie mam. Może to kwestia czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)