Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sweterek na widełkach i obraz z makami

Dopiero dzisiaj udało mi się w dziennym świetle zrobić zdjęcia dzierganego na widełkach niedawno sweterka.
Golf, zakończenie rękawków oraz dół zrobione są na drutach prostym ściągaczowym wzorem.
Cieszę się, że go zrobiłam, lecz chwilowo widełki schowałam :-)










Wczoraj rozstałam się z moim ostatnim obrazem, wiosennymi tulipanami. Zmieniły dom i właściciela.
To obraz akrylowy na płótnie bawełnianym, zawerniksowany, opatrzony sygnaturą i certyfikatem autentyczności. 
Maki to mój ulubiony temat.




to bliźniak tego: 


Wszystkie moje obrazy są do kupienia. Jeśli któyś Ci się spodoba lub chcesz, abym go namalowała, napisz do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)