Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

czwartek, 9 kwietnia 2015

Czysta wełna owcza (i psia)

Na obu szpulkach znajdują się uprzędzone przeze mnie włóczki.
Mieszankę osobiście wyczesałam, zgręplowałam i uprzędłam.
Jest to bowiem mieszanka, składająca się z:
40% runa owcy wrzosówki
45% runa owcy polskiej górskiej
15% runa psa rasy labradoodle

Z obu szpulek skręciłam włóczkę podwójną, pasującą akurat na druty nr 3-3,5
Szala ani golfu z niej nie polecam, gdyż pomimo dodatku naprawdę miękkiego psiego runa jest nieco gryząca. Nie przesadnie, ale jednak.
Są dwa motki po 100g
Na torebki, dekoracje, paski, kapcie, dywany i narzuty. Do samodzielnego ufarbowania lub pozostawienia w stanie naturalnym..
Kto chciałby, proszę pisać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)