Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

niedziela, 1 czerwca 2014

Ciepły ażurowy pled

Mój ogród warzywny zdecydowanie wygrywa w tych miesiącach z pracami ręcznymi :-)
Ale to nie tak, że w tym czasie zupełnie nic nie robię na szydełku czy drutach, o nie! Przecież po ciemku nie da się pielić czy sadzić, prawda?

Powstaje teraz na drutach z cieniutkiego, błękitnego czegoś tunika. Ostateczny kształt, jaki będzie, to się okaże. Zupełnie nie wiem co to za nić, bo kupiona okazyjnie na wielkiej, 1,5 kg szpuli. Robiłam już z niej ciepły kaptur z szalikiem, jednak wtedy sztrykowałam z czterech nitek by uzyskać taką grubość.



Dzisiaj robię z pojedynczej nici, drutami 2,5 na żyłce metodą bezszwową na okrągło.



Na szydełku natomiast powstaje pled z białego akrylu. Ze względu na rozmiar wykonanie jeszcze trochę  potrwa :-)


Szukając możliwości jak najwierniejszego oddania koloru ustawiałam balans bieli i oto co wyszło. Dodam, że żaden z przedstawionych kolorów mlecznej prawdy nie oddaje :-) 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)