Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

wtorek, 11 grudnia 2012

Skarpety

W listopadzie zrobiłam pierwsze w życiu skarpety na drutach :-)
Mimo, że nie są doskonałe, to podobno są ciepłe i wygodne. Ba! Nawet zostałam poproszona o kolejną parę, czyli faktycznie muszą być niezłe :-)
Robiąc pierwsze posiłkowałam się różnymi stronami internetowymi. 



Dziś natomiast dostałam od dobrej koleżanki schemat, który zamierzam wykorzystać przy następnych skarpetach, bo na pewno takie powstaną :-)




Krok po kroku od ściągacza po wyrabianie pięty i palców. 
Kolory są dla rozróżnienia poszczególnych etapów

Ten bardzo czytelny schemat pochodzi z gazety sprzed lat, dowiem się o tytuł i rocznik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)