Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

środa, 5 grudnia 2012

Survival brancelet


bardzo ciekawy pomysł i niezły wygląd mają te bransoletki. Robi je mój Mąż. W pierwszej chwili pomyślałam, że jest to biżuteria typowo męska, lecz gdy zobaczyłam taką z cieńszych linek w kolorze piaskowego złota, uznałam, że chcę taką mieć :-)

bardzo ciekawy pomysł i niezły wygląd mają te bransoletki. Robi je mój Mąż. W pierwszej chwili pomyślałam, że jest to biżuteria typowo męska, lecz gdy zobaczyłam taką z cieńszych linek w kolorze piaskowego złota, uznałam, że chcę taką mieć :-)






Powstało 97 takich bransoletek w różnych kolorach i wielkośćiach na zamówienie do Hiszpanii, gdzie zostaną jutro wystawione do sprzedaży na wielkim kiermaszu, z którego niemal cały dochód jest przeznaczony na dofinansowanie głodujących dzieci w Indiach.

Cel szczytny, dlatego zarówno mój Mąż jak i ja, przekazaliśmy sporo pięknych przedmiotów. Ja, choć ze ściśniętym sercem, oddałam wielki obrus szydełkowy ( 170x100 cm). Wykonanie go zajęło mi 9 miesięcy i dało mnóstwo radości. 




Wszędzie, gdzie jechałam, zabierałam ze sobą szydełko i gdy tylko mogłam, dziergałam kolejne elementy tego obrusu. Robiłam go w pociągu, na plaży w Niechorzu, w poczekalni u dentysty a nawet raz w pracy! 



Drewniane ozdoby choinkowe mają w sobie nieodparty urok.
Dziś po pracy czekała na mnie niespodzianka w postaci tych śliczności:


Zdolny Mąż zrobił je dla mnie :-) 

Wykonuje także drewniane serwetniki, takie jak poniżej z bombkami i wiele innych ślicznych przedmiotów, które z czasem tu także pokażę.




2 komentarze:

  1. Oh....my...god!! I was reviewing your blog, and you have so many beautiful and awesome handmade works, you're really creative and talented! Congrats on all your great work! Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now ;)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch, specially when we have a lot of followers ;)
    Hope you have a wonderful day, and a happy week full of pleasant surprises<3

    x♥x♥ from Portugal♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you! You are very nice. Blogspot give us a great possibility to follow favourite blogs and places. I didn't know about 'bloglovin', I'll check it.
    best wishes!

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)