Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

czwartek, 27 grudnia 2012

Szafeczka i ozdoby z drewna

Czas świąteczny minął szybko, za szybko. Zostały prezenty, wspomnienia, choinka i... za dużo jedzenia.



Dostałam cudne prezenty, własnoręcznie zrobione, więc tym bardziej cenne.

Mój zdolny Mąż zrobił dla mnie cudnej urody szafeczkę. Mam dla niej przeznaczenie łazienkowe, myślę, że sprawdzi się tam idealnie!





Jestem zachwycona tą szafką i jej uchwytami.

Tuż przed świętami skończyłam uroczy komplet z doskonałej mieszanki wełny i akrylu KATIA Azteca




Mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona :-)

Dostałam także drugi cudowny prezent od mojego zdolnego Syna. Także własnoręcznie wykonany. Niesamowicie mnie wzruszył, jestem z niego taka dumna! Zdjęcie prezentu zrobię dzisiaj dopiero.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)