Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

sobota, 1 lutego 2014

Przepis na obłędne, pomarańczowe kokosanki

Zainspirowała mnie do pieczenia Olga z bloga www.olgasmile.com, która ma u siebie prawdziwą skarbnicę cudnych przepisów. Robiłam niedawno wg jej wskazówek tajską brukselkę i mleko kokosowe, a dzisiaj naszło mnie na kokosanki z pomarańczową nutą.

Składniki:
200 g wiórków kokososowych
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki mąki ryżowej
2 łyżki skrobi kukurydzianej
1 pomarańcza
szczypta soli

Do thermomixa wsypałam 200 g ryżu i zmieliłam go na mąkę (50 sek, poz.10) Przesypałam ryż do puszki.
Do naczynia TM włożyłam wszystkie składniki, wycisnęłam dok z pomarańczy (ok. 100 ml) i nastawiłam na 1,5 minuty poz. kłos, czyli mieszanie ciasta.

Włączyłam piekarnik na 180 st z termoobiegiem i na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia układałam kulki z masy kokosowej.
Piekłam 25 minut, aż się zarumieniły. Pachniało naprawdę obłędnie, żałowałam, że nie posłuchałam rady Olgi i nie zrobiłam od razu potrójnej porcji.... Olgo, miałaś rację!!!

Zdjęcia przed i po pieczeniu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)