Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

wtorek, 5 lutego 2013

sweterek ażurowy

Nie byłabym sobą, gdybym nie uległa pokusie pojawiającego się powszechnie wzoru na ten sweterek. Opisy znalazłam zarówno na stronach polskojęzycznych jak i na rosyjskich. (Vivat google translator!)

Sweterek zrobiłam z nici Cable5 w odcieniu ecru z dodatkiem złotej nitki.

zdjęcie pochodzi z hurtowni Sajnóg, nici także

Przypomniałam sobie o tym swetrze gdy dziś rano przeglądałam garderobę. Ociepliło się na tyle, że można zrzucić grube swetry. To, że przydałoby się zrzucić również parę kilo, uświadomiłam sobie patrząc na te zdjęcia, ale to już insza inszość. Idzie wiosna a wraz z nią nadzieja.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)