Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

poniedziałek, 9 listopada 2015

Rękawice wełniane na drutach

 Z wełny, którą przędłam latem w domu i podczas pokazów przędzenia w różnych fajnych miejscach województwa opolskiego, zrobiłam bardzo ciepłe, lekko podgryzające rękawice.
Rzecz potrzebna, wręcz konieczna o tej porze roku. Są to grube rękawice z jednym palcem, wykonane na drutach nr 4,5 z pięciu cienkich nitek. Szary melanż jest wynikiem naturalnej barwy wełny.
Nie wiem jak to jest, ale w takich jednopalczastych rękawicach ręce nie marzną tak, jak w pięciopalczastych.

Podczas dziergania miałam ogromny komfort pracy, bowiem od niedawna zamiast zwykłych drutów na żyłce używam drutów KnitPro z dokręcaną linką i to jest absolutny hit, nic mi się nie skręcało, nie blokowało. Linka z KnitPro jest elastyczna, giętka, no idealna do metody magic loop. Tak, tyle lat robię na drutach i dopiero teraz się o tym przekonałam :-D

 




1 komentarz:

  1. Wspaniałe rękawice ! Będzie Ci cieplutko w zimie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)