Rano matka,za dnia kosmetolog,wieczorem kucharka,ogrodniczka,prządka, w weekendy trener kosmetyczny

sobota, 26 grudnia 2015

Kubraczek dla psa

Święta to czas iście magiczny. Za sprawą bowiem jakiejś magii trafił do naszego domu pies.
Pogodny i radosny mimo przykrych życiowych przeżyć, ufny i ...goły! Suczka grzywacza chińskiego, o skórze i włosach jak człowiek. Takie zwierzę, choć temperaturę skóry ma wyższą od nas, to jednak poza domem zimowa porą marznie. Wykorzystałam więc czas wolny do zrobienia psu kubraczka na drutach.
 

Psu zdaje się nie przeszkadzać, co uznałam za pozytyw i przymierzam się do wydziergania następnego na zmianę.
Tak żywemu zwierzęciu trudno zrobić zdjęcie, wszystkie poruszone! Dlatego najpierw towarzystwo złapałam unieruchomione podczas snu.


Kubraczek ma golf oraz zapięcie na guzik na brzuszku, dzięki temu nie przesuwa się podczas biegania. Akurat miałam guzik drewniany, zdaję sobie sprawę, że po kilku praniach guzik się zniszczy, lecz akurat nie miałam żadnego guzika z tworzywa.












3 komentarze:

  1. jak uroczo psina wygląda w tym kubraczku! Dama z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dziękuję Ci Amelia, nasza nowa psinka jest cudowna :-)

      Usuń
  2. Cudny kubraczek dla pieska :-) Teraz na pewno nie zmarznie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń


Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad postaci komentarza :-)

pinterest


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa komentarza :-)